Financieel expert FinOps heeft software ontwikkeld die laat zien hoe en hoeveel geld kan worden bespaard door de consument. De programmatuur en applicaties bieden directe en concrete oplossingen om het financiële keuzegedrag van consumenten op een positieve manier te beïnvloeden. De software is ontwikkeld, omdat veel consumenten maandelijks geld laten liggen. Deze software communiceert direct met de klant over de mogelijke verbeteringen. Hierdoor neemt de klant contact op met de intermediair of het kantoor.
Dit zorgt ervoor dat de druk van het bellen naar klanten vermindert en er een stroom van binnenkomende klanten ontstaat. De bestaande portefeuille wordt op deze manier verder uitgenut waardoor er extra omzet gegenereerd kan worden. Lees hieronder verder of gebruik de links om sneller te navigeren.
Indien je gebruik wilt maken van Finops dan leveren wij standaard de Finops App bij jouw Finops omgeving. Je maakt hierdoor efficient gebruik van de middelen die er zijn en de klanten in de portefeuille kunnen direct aan de slag met het optimaliseren van hun eigen financiele huishouding. Alle meldingen vanuit klanten komen binnen in een Inbox die je kunt beheren. Wat de klant ziet, ziet de intermediair ook.
Wil jij een eigen App? Dat kan. Finops maakt dan een app in de huisstijl van de intermediair of het kantoor. Hierdoor is de uitstraling nog beter en heeft het kantoor de uitstraling dat het zelf een perfect werkende app heeft.
Voor het inlezen van de portefeuille heeft Finops ongeveer 5 dagen tot 2 weken nodig om alle gegevens juist over te nemen. Dit is ook afhankelijk van de manier waarop de data van de portefeuille aangeleverd wordt. Onderstaande data kan als totaal aangeleverd worden. Maar wij begrijpen dat niet altijd alle gegevens bekend zijn:
Indien er maar beperkte data beschikbaar is, kan Finops ook helpen met het ophalen van deze data middels emailcampagnes zodat huishoudens zelf in kunnen loggen en middels een VIA bestand de gegevens up to date brengen.
Indien je gebruik wilt maken van Finops dan leveren wij standaard de Finops App bij jouw Finops omgeving. Je maakt hierdoor efficient gebruik van de middelen die er zijn en de klanten in de portefeuille kunnen direct aan de slag met het optimaliseren van hun eigen financiele huishouding. Alle meldingen vanuit klanten komen binnen in een Inbox die je kunt beheren. Wat de klant ziet, ziet de intermediair ook.
Om inzicht te geven in de mogelijkheden die Finops te bieden heeft, is hieronder een link toegevoegd naar de brochure van Finops.
Finops heeft verschillende pilots gedraaid bij zowel grote advieskantoren als kleine intermediars. Hieronder hebben wij een visuele weergave gemaakt van de resultaten die gerealiseerd zijn uit deze pilots.
FinOps biedt haar klanten meerdere mogelijkheden voor het gebruik van haar diensten. Omdat wij zelf aan de knoppen zitten is het goed mogelijk om maatwerk dienstverlening te leveren. Je kiest dus zelf van welke module(s) je gebruik wilt maken.
Je kunt de volgende modules activeren:
Door klanten proactief en daarna actief te blijven benaderen en te updaten over de ontwikkelingen in de markt en over de persoonlijke financiële situatie, vergroot je de band met je klant. Dit zorgt voor een meer tevreden klant, maar ook voor een klant met een beter passend productaanbod.
Door gebruik te maken van onze tooling kunnen wij een groot deel van deze communicatie en marketing werkzaamheden aanbieden en uitvoeren.
2021 FinOps B.V.